Trwa nabór do międzynarodowego programu edukacyjno-artystycznego Music.Multimedia.Management. Dziś przedstawiamy pierwszego z naszych ekspertów – Kevina Kleinmanna, który uczestnikom projektu przekaże wiedzę z zakresu rozwoju publiczności.
Bądź zawsze na bieżąco. Zapisz się do newslettera.
Aby zapisać się do newslettera wymagana jest poniższa zgoda i oświadczenie!
Music.Multimedia.Management. to dwuletni program MMM będzie rozwijał kompetencje specjalistów międzynarodowego sektora kultury.
Zaczynając od darmowych kursów on-line przewidzianych na maj-czerwiec 2021, wybrani kandydaci będą mieli możliwość udziału w 2-tygodniowych praktykach w siedzibach partnerów projektu, a następnie zakwalifikowania się na dwumiesięczny płatny staż w Polsce lub w Norwegii.
Każdy moduł programu składa się z serii webinariów i wykładów prowadzonych w języku angielskim przez szerokie grono ekspertów z całego świata. Lista modułów jest zróżnicowana i obejmuje: rozwój publiczności, edukację muzyczną, impresariat, zarządzanie zespołem, kuratorstwo sztuki, dźwięk (projektowanie i inżynieria) oraz światło i multimedia.
Audience Development
Wstępem do każdego z obszarów jest moduł poświęcony rozwojowi publiczności, tak by już na starcie uwrażliwić uczestników na preferencje zróżnicowanych grup odbiorców oraz znaczenie aktywnego włączania publiczności poprzez cały cykl programowania i wdrażania projektów w instytucjach kultury. Moduł ten ma na celu budowanie społeczności i jej tożsamości, zapewniając wspólną przestrzeń do wymiany opinii i doświadczeń oraz zmniejszania alienacji społecznej i jej konsekwencji.
Poznaj tutorów – Kevin Kleinmann
Kevin Kleinmann poświęcił całą swoją karierę pracy w międzynarodowym sektorze muzycznym. Zajmował kierownicze stanowiska takie jak: CBS Records/Sony (Vice President), Philips Classics (International Vice President), PolyGram Classique, France (Managing Director), Deutsche Grammophon (Interim President) and PolyGram/Universal Music International (Senior Vice President).
Jest odpowiedzialny za rozwój programu Music & Arts Management Uniwersytecie Paryskim, gdzie wykłada od 1997 roku. Jest także doradcą i konsultantem w zakresie marketingu oraz rozwoju dla wielu międzynarodowych firm, fundacji, artystów, orkiestr oraz instytucji.